Nadzieje na październik



Witam, witam, kolejna porcja nowości na które czekam z okazji nadchodzącego miesiąca. Muszę przyznać, że wyhaczyłam parę interesujących mnie propozycji, które mam w planach zdobyć i skonsumować. A oto moi wybrańcy, kolejność przypadkowa:

Marta Kisiel "Pierwsze słowo" - zbiór opowiadań, gratka dla fanów. Osobiście zaliczam się się grona wielbicieli stylu Ałtorki, dlatego nie mogę sobie odpuścić takiej okazji.

Jakub Małecki "Nikt nie idzie" - nowa powieść, a ponieważ ostatnio wpadły mi w łapki jakieś dwie książki tego autora i w sumie podszedł styl, to postanowiłam dopisać do listy.

Martyna Raduchowska "Spektrum" - kontynuacja "Łez Mai", dlatego nastawiam się na dokładkę cyberpunku, technogadki (czy "technobabble" tłumaczyłoby się na język polski jako "technomamrotanie"?), rozważań o człowieczeństwie i duszy. Do tego intryga musi być.

James A. Corey "Wrota Abaddona" - trzecia część SF pełną gębą z serii Expanse. Tak jak serial mnie odrzucił, tak książki wciągnęły, więc zacieram łapki na myśl o kolejnej porcji. A wiecie, że poszła jakaś petycja w światku anglojęzycznym, by wydać ponownie pierwsze trzy tomy serii z polskimi okładkami? Bo takie ładne :D

"Rick i Morty. Tom 1" - komiks z bohaterami animacji, która przebojem zdobyła świat, a na pewno moje serce. Jeśli tylko będzie równie psychodeliczna, biorę w ciemno. Tylko trzeba pamiętać - to bardzo specyficzny rodzaj humoru, nie każdemu się spodoba.

"Giant Days. Tom 5. Jak nie teraz, to kiedy?" - kolejna porcja przygód trzech narwanych studentek, nie mogłabym sobie odmówić będąc obecnie fanką serii.

"Venom" - taki specyficzny przypadek gdy mamy bohatera komiksowego, którego definiuje Spiderman, ale Pajączka nie uświadczymy. Ale gra Tom Hardy, a ponadto zwiastuny zapowiadają takie podejście do historii, by można było poskładać wszystko sensownie do kupy.

"Hotel Transylwania 3" - lubię tę serię. Parodia mitu wampira i do kompletu jeszcze innych potworów w konwencji animacji dla dzieci - bardzo na tak.

To teraz zostaje tylko liczyć, że jak najwięcej z tej listy trafi do ulubieńców ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Maya roni łzy, kruki fruwają, a intryga gdzieś się toczy

Pierwsze słowo, nie ostatnie - Ałtorka w natarciu?

Ulubieńcy października